Tri tačke

… predstavljaju jedan simbol a ne tri posebne tačke.

Naslov: Specijalni karakteri

Da bismo ih predstavili, koristimo obrnutu kosu crtu:

• znak za dolar (služi da označi granice matematičke formule) $

• podvlaka (služi za indeksiranje u matematičkim formulama)

• taraba # (videćemo čemu služi)

• procenat (iza ovog simbola ide komentar) %

• vitičaste zagrade (za obavezne argumente komande) {} Ali ponekad obrnuta kosa crta daje posebno značenje te je potrebno ko-

ristiti komandu verb:

• kapica (služi za pisanje stepenovanja u matematičkim formulama) ˆ ili

  ^

• tilda (videćemo čemu služi) ˜ (\~{}) ili ~ (\verb"~")

• obrnuta kosa crta (za označavanje komandi i pisanje specijalnih karaktera) \ ili \ ili \

Obrnuta kosa crta može da se proizvede na bar još dva načina:

• \textbackslash \

• $\backslash$ (u matematičkom modu) \ Crtice

• jedna (auto-put)

• dve (25–37)

• tri (rečenica — umetnuta rečenica — nazad u glavnu rečenicu)

• vertikalna crta (Pera — Mika)

Navodnici

‘Jednostruki navodnici’ “Dvostruki navodnici”